luni, 13 iulie 2009

Fii tu insuti

Romani 12:6
Daca depui prea mult efort in a-i multumi pe alti,vei sfarsi prin a te pierde pe tine insuti!
Ai impresia ca nu mai poti face fata "pretentiilor".
Ai vrea sa spui NU dar teama de a-i multumi pe alti,te face sa spui: Am sa incerc,-cand tu defapt gandesti: Nu mai pot sa ma mai ocup si de asta?
Nu fi nesigur.Cei care reusesc sa fie ei insusi nu permit altora sa ii controleze,caci sunt condusi de inima lor si nu de teama ca ar fi respinsi.
Nu te supara pe oameni care au pretentii gresite de la tine.
Eu (tu) suntem singuri responsabili de modul in care ne aranjam viata proprie,nu influenta lor.
Asta inseamna ca am clara identitatea,directia,chemarea si scopul vietii.
Multi traiesc sub presiune.
Uneori ma gandesc sa nu ma ridic la inaltimea asteptarilor.
Eram intrebata adesea - Ce gandesc altii despre mine,nu este treaba mea,numai daca nu o vreau eu.
A-l multumi pe Dumnezeu si a fi ce doreste El,iata grija mea.
Daca incerc sa fiu alcineva intrerup binecuvantarile Lui,- pentru ca eu asi deveni o imitatie a pretentiilor oamenilor si Dumnezeu nu va binecuvanta o imitatie,ci doar pe un crestin autentic,diferit de ceilalti,pentru ca El ne-a creat unici.
Dana G

1 comentarii:

Foarte adevarat! Domnul sa te binecuvinteze!
Multi oameni nu isi dau seama de un lucru simplu, si anume: Fiecare individ (om) e original si are drepturi de autor, dar cu toate acestea multi mor doar niste copii.
Dumnezeu a pus in noi spirit creator, sa putem compune sa putem creea lucruri minunate, Ce fain ar fi daca ne-am da seama de acest lucru!

Trimiteți un comentariu

ÎMPARTE

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More